Tar det aldrig slut ?!

Det har regnat ta mig tuuusan helaste dagen ju!
Men det finns sina fördelar i det ; Pizza och Film-mys ;)

Har spenderat min dag på stan tillsammans med en gammalvän, Zarah, som jag inte ungåtts med på ååår.
Mycket trevligt med massa skratt och trams. Hon slängde även skor på mig av någon helt knasig anledning inne på Deichmann =D
Blev att gå och glo i alla affärer typ, såg även en liten pojke som kom och gick med 2 väktare i världens grepp...några sekunder efter kom en  tredje som var lite lätt anfådd, ungen hade snattat en mobil @ OnOff :P
Hängde lite på donken, kolla på konstiga barn och jag fick med mig ett efterlängtat paraply (som vi leta 1000 år efter, som sedan stog vid kassan) hem och även en mysig over-size tröja för en jättebillig peng :)



Men nu blire myyys hela kvällen <3

Love J.

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

haha, strazzz-smycke deluxe! ;D

2010-05-25 @ 21:01:57
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0