Studentkryssningen - Del 1

Just nu sitter både jag och Kakan och är lite lätt arga över Historiaarbeten som måste bli klart idag.
Våran lärare, lust att be henen dra åt helvete helt ärligt. Hon ger oss så jävla skeva arbeten och som helst av allt ska va på 100 sidor! Så nu lägger jag ner det ett tag och tänkte istället bjuda på första delen av studentkryssningen i form av mobilbilder och lite filmer. Resten kommer när Kakan skickat bilder (:



Ute på däck för en liten rökpaus i början av kvällen. Jävligt kallt därav suddig bild.


Mannen utan namn som förövrigt snodde med sig mina solbrillor!


Jag hittade Peter Siepen (?) @ the dancefloor och droppa en pose med han.


Vi trodde vi var i Finland tidigare innan denna bild togs, när det var mörkt ute.
Vi skrek finska saker till en stackars jäkel i hamnen. Haha, bra gjort.
Men tidigt på morgonen hade vi hamnat i Åbo i vilket fall. Mitt minne av Finand är att det luktar avlopp!


Haha grabbarna som vi umgicks med under morgonen.
Steven, Marcus, Bob och Henke.


Ytterst charmig bild =P  Men kul hade vi!




Så fort man hade hyttdörren öppen rusa folk in och skrek " häääär äre feeest!"
Det blev rätt så trångt till slut =D


studentsången @ the dancefloor och så lite Bob, som vanligt.


Finns mycket mer, men inget vettigt =P
Men återkommer med Del 2 så fort som möjligt.

Och ja, fyfan vad kul vi hade. Tack brudar <3

L
ove J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0