Stallet.

Nyss hemkommen från Kakans stall.

Blev uthämtade här hos mig förut av Kakans mor Nettaaaaaan ;D
Drog till Sibylla för att införskaffa lite krubb sen drog vi vidare mot Svärtinge, där Kakans mor borAH!
Bytte lite kläder, käka, retades med Smulebulan, Kakan gick sin mamma på nerverna som alltidAH och ja, sen drog vi ut mot stallet. Blev en promenad med Bonnisen och Tubbe, typ 30 min. Upptäckte att nån häst trampat ner i bron som går äver lilla ån i hagen, så det var bara stänga av där och sen flytta vattenbaljan och kolla vilken totto som gjort sig illa. Lilla Tubbe vare, men det var bara ett ytligt sår precis ovanför hoven, och han verka inte ha ont så det behövs nog bara smörjas lite (:

Åkte ner mot stallet igen, fyllde på dunkar med vatten och sen upp till hagen för att fylla på, det blev ett jäkla spring på oss, haha =D
Åkte sen hem mot Kakans mor igen, bytte om och ja, åkte in mot stan.
Och nu sitter jag hemma i soffan.


Bimbo och Carmen (:


Lilla söta Tubbe (:


Bonnis, Kakan och Tubbe <3


Embla, som är läskigt lik våran Maiken uppe i Köping.
Teige-Blesen är tydligen Emblas morfar, och han är även Maikens pappa.
Så kanske inte så konstligt att dom är så lika och så tusans fina!


Embla igen (:

Nu ska jag take a chillpill.
Är supertrött efter våran promenad =D
Kika inte lite senare ,fick precis kryss-bilderna av Kakan, så DEl 2 kommer upp snart !

Love J.

Kommentarer
Postat av: Kakan

Vi var duktiga idag! ^^

Dumma tubbe bara att förstöra bron!

Ser verkligen ut som att han ska äta upp min hand, haha!

Tack för idag raring! :D <3

2010-05-12 @ 20:39:18
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/
Postat av: frankiiie

ja vi var tusan duktiga trotts sämsta kondisen =D

HAHA, tubbe ska ju äta på ALLT allt allt den lilal knäppisen. Tack själv bästa du ! <3

2010-05-12 @ 20:53:08
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0