Självbiografi.

Jag har alltid gillat att läsa böcker, men lyckas sällan hitta något jag gillar.
För att jag ska tycka om läsningen så måste det vara en självbiografi, det känns mycket bättre att läsa.
Så jag satt och kollade runt lite och hitta iallafall två böcker som ska inhandlas så fort det finns pengar och tid.


Vet att jag kommer älska denna och den kommer nog läas ut alldeles för fort.


Även den här kommer bli utläst inom ett par dagar.
Tror jag iallafall, när jag läste vad den handla om.

Ligger just nu i soffan och gör inget alls.
Läser lite bloggar, lyssnar på musik och försöker hitta ny.
Klickade mig in på Zarah's blogg och hittade denna låt.
Jag gillar inte Miley, men ja låten gilla's.
 


Nehe, en dusch då kanske och sen lite TV. Får ju inte missa vad Hollywoodfruarna gör ikväll ;D

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0