Simskola.

Ooooh vilken underbar dag ! <3

Blev att dra upp på stan med Kakan tidigare idag.
Solen stekte, vi leta skor till mig och till slut hitta vi ett par.

Efter att vi traskat runt på stan så kände vi att det ta mig tusan var dags för årets första dopp denna fina och soliga dag. Så det blev att dra till Lill-sjön med kakans bror, Pirre, Roxi och hennes ögonsten Trance!
Han lärde sig simma och vi brudar kom i efter en stund, haha ! Vattnet var inte sååå varmt som jag hoppats på, men det var inte så man fick kramp iaf =P


Snygga bästis efter årets första dopp =D


Haha posarn !  Satt faktiskt upp håret. Och nej, jag ÄR inte sådär blek, bara halvt.



Tack för yttligare en kanondag Kakan ! <3

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0