Pain.

Sådär jag, nu är det väl bara ett godnatt inlägg som saknas ? :)

Måste verkligen komma i säng snart för imorn ska jag upp tidigt.
Åker ju till mamma och pappa igen, ääääntligen. Men det jag måste fixa ikväll (packa kläder osv) orkar jag inte, orkar knappt ta mig in i duschen, hela kroppen är totalslut =D

Har även en jäkla värk i tänderna.
Fick ju en tid hos tandläkaren idag kl 14 för ett löst band som sitter på bakre tanden.
Dom såg inte det som ett större problem, värre var det med att en tand har vridit sig åt fel håll.
Så tydligen så var det en jäkla tur att jag kom dit idag så dom kunde fixat. Visst, inte säkert att det hinner bli helt rakt fram till den 15:de, men lite bättre iallafall.
Det var som så att en sån där plupp på tanden hade låstnat som jag inte märkt...tydligen för länge sen.
Och eftersom jag använt snoddar under den tiden så har alltså de bakre tänderna puttat undan hörntanden så den vridit sig. Så hon tandläkaren, eller dom var två ett tag som pilla och drog sönder munnen på mig, fick göra om allt i den undre käken. Plockade ut bågen, tog bort de flesta plupparna och satte dit nytt, så nu borde det bli bra igen. Så smärtan är väl sånt man får stå ut med nu ett tag (:

Nehe, om man skulle duscha iallafall då? Lika bra, så Patrik inte få ett allergianfall av allt hästhår/lukt =D

Godnatt <3

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0