New Haircolour.

Som ni märkt har jag inte varit speciellt aktiv här idag.

Måndag idag och egentligen skulle jag ha gått till min kusins jobb (frisör) men det strulade til lsig med pengar så det blev tyvärr inget. Men vad gör man då då när man har ett hår som mitt som verkligen är i stort behov av färgning? Jo man sticker upp på stan med bästa vän och inhandlar avfärgning + hårfärg (:


Fick bli den + avfärgning innan som tog bort det mörka.

   
(klicka på bilderna)

Vad tycks?
Mobil-bilder ger inte håret riktig rättvisa, men ungefär sådär blev resultatet.
Jag är helnöjd och tack Kakan för din hjälp!
Dock kommer det blekas lite av solen och jag kommer nog även ljusa upp det lite till snart (:

Köpte två förpackningar färg, behövde bara en så imorgon måste jag springa upp på stan och lämna tillbaka den andra.

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0