Muskler sa du ?

Vem är trött ? JAG ÄR !
Förstår inte vad det har varit med mig idag, har legat och somnat
hela tiden och inte tusan har jag blivit piggare för det.

Fick bli lite god mat förut efter jag lyssnat klar och antecknat om  novellerna.
Grillspett och potatissallad med aioil smak, sjukligt gott!
Både jag och patrik somnade på soffan efter det även fast vi skulle ha gått bort till Mamma Annika för att
vattna blommorna. Hon är nämligen i Turkiet med sin kille, kommer hem på onsdga igen.
Så vi fick dra dit lite senare och då insåg vi även att vi missat nästan hela första halvlek i fotbollen,
Arsenal - Blackburn. En riktigt skitmatch som Arsenal hade vunnit om inte domarhelvete hade blivit mutad eller något. Arsenal hade fint spel, men fick ta så jäkla mycket stryk. Blääh. Slutade 2-1 till Blackburn iallafall -.-


Patriks mor bor liite för högt upp!
Men fin utsikt över vårat vackra Norrköping ( det är faktiskt 3 bilder i en. Panorama)

Ligger just nu och skriver rent mina anteckningar, orkar snart inte mer.
Meen med lite choklad så funkar allt.
Ska forsätta med det nu sen duscha och efter det sova.

Tänkte bara bjuda på en sak, Crisse tror han har muskler o skryta med, haha!


Godnatt !

L
ove J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0