Kom på en egen rubrik om du vill.

Korvstroganoff.
Jag ska nog sluta äta det, för varje gång händer samma jäkla sak.
Börjar kallsvettas och må illa, och det var ju skitkul i skolan förut!
Ville så gärna dra hem när det blev som värst, men icke...var ju tvungen att ha redovisning
för min lärare i Svenska A prövningen (klara det föresten, bara 2 smågrejer kvar nu). Men sen lugna
det ner sig men pendlar ändå lite fram och tillbaka. Hmm undra om det är nåt jag inte tål?
Aja, skitspännande va ;D

Kom hem för en stund sen, sitter och öser häftig musik med älskling.
Tänkte att vi snart ska bort och handla lite, kyckling och lite annat.
Sen kommer denna dag spenderas med pluggandet. Har dock inte så mycket att göra, mest stora arbeten.

- Inlämningsarbete i Psykologi A
- Hitta något jag kan hålla ett 5 minuters-tal om (Sv.A prövning)
- Kolla över pappret om artikelskrivning (Sv.A prövning)
- Börja skriva om fördjupningsuppgiften  och ett 1800-tals brev i Historian
.



Det är det jag behöver fixa, men det ska nog inte ta så lång tid.
Får se om broder vimper förbi sen också.
Han var tvungen att fixa med lite så han fick se om han fick tid över (:


Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0