Hot hot hot.

Jag vet att jag har missat uppdatera idag, men det har inte funnits varken ork eller tid ;D

Vart ska jag då börja?
Det har varit en vääääldigt varm dag idag, det är nog äntligen sommar.
Men det är lite läskigt när värmen bara kommer utan förvarning sådär, haha.
Har varit i skolan hela dagen idag faktiskt. På torsdagar så har jag ju bara en lektion på förmiddagen men valde att stanna kvar på Kakan och Bob's fotolektion (:
Dom behövde nån att fota så varför inte. Blev lite bilder ute först sen drog vi in i studion. Jag själv blir ju aldrig nöjd med bilder, men får hoppas att dom fick nåt som dög.

På förmiddagen hade vi Projekt och vi blev faktiskt klara!
Vi skrev klart rapporten, satt in bilderna i ramar och fixa.


Några av dom bilder som är med i våran fotoutställning (:




Lite bilder från en soooolig rast i skolan (:

Tänkte att jag delar upp inläggen lite, blir så mycket i ett annars, så kika in lite då och då.

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0