Homemade movie.

Och nej... ingen pooorno!

Men har äntligen blivit klar med våran film.
Blir inte betyget högt på denna så dödar jag...eller neh, men slår jag någon lite lätt. Fan så jag har suttit och kämpat med detta hela veckan.



Vem vet, den kanske dyker upp här nångång ;)

Märks att jag koncenterar mig sjukligt mycket när jag gör något sånthär, blir riiiktigt trött.
Skulle kunna gå och lägga mig nu men vet att jag då bara skulle vakan runt kl 3 sen och vara jättepigg.
Har lite att göra imorgon;
-
Skola
- Möte med Barbro
- En snabbis hos Tandläkarn   ( misstolka inte -.- )
- Träffa Mimmi för att sen ta en ridtur

Kommer bli en toppendag!
Men nu säger jag godnatt för tror inte jag orkar skriva mer senare.

Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0