Grattis Bonnis !

Efter skolan gick jag och Kakan hem till henne för att vänta på Madde.
Vi åkte nämligen med henne ut till Svärtinge för att sen åka ut till Kakans stall.

Hennes pojke fyller 20 år idag, så stort grattis till honom (:


Kakan och hennes bäbis (:

Vi tog Bonnis och Tubbe på en promenad runt hagen typ för att sen ta ner dom till stallet så dom kunde få lite mums.
Hmm, den där Tubbe är en liten elaking och är en jäääkel på att nafsa. På vägen ner till stallet bet han tag i min arm den busen och ont tusan gjorde det, men jag kan inte bli arg på han, han är för sööt =D
Han gav mig några blåmärken som ett litet minne på armen. Det gäller att vara med när man är i närheten av han, men annars är han underbar ;D

Efter en kort vistlse i stallet gick vi tillbaka med dom till hagen där dom blev jätteglada för att få återförenas med Bimbo och Carmen.




En helt perfekt dag (:

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0