Gör jag annat ?

Huvudet värker och ögonen vill knappt hålla sig öppna.
Det känns inte som jag gör annat än att plugga hela tiden.
Har precis slängt i mig lite Panodil så jag kalrar av att se en film. Måste se den eftersom det är som uppfigt till Psykologin och det ska vara inne på fredag det arbetet. Filmen heter i alla fall "Veronica decides to die"

Sitter och varvar mellan tre olika grejer just nu...eller har försökt. Men nu har grabbarna äntligen stuckit iväg på fotboll så då blire lite lugnt och skönt en stund och koncentrationen återvänder.
Har börjat på hemuppgiften som handla om Världskrigens följder, snart klar med mitt tal till Svenskan och så sitter jag och klurar på mitt 1800-tals brev, allt på en gång. Det blir för mycket men det måste blir klart. (:

Jag får återkomma lite senare och berätta om min dag lite mer och även visa upp en eller två grejer.
Så kika in ikväll så får ni se!
Skola före allt annat, så det så ;D
Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0