Girls-night!

Så var denna helg förbi.
Har hunnit med så mycket och träffat så himla mycket gammalt folk =D
Det är typ en av anledningarna till att det varit dåligt update.

Fredag; Berättade det mesta då om hur min dag varit .
På kvällen blev det lite bilåka med Kakan och Djimmy. Skjutsade lite folk, hade trevligt och träffade massa raaaaggare, hahaha.

Runt kl 2 på natten så satt jag och Jimmy uppe hos mig och typ snacka om allt och inget.
Jag bestämde mig för att ta en cigg, kollar ut och vem ser jag då? Jo Jaaarna Baarna!
Så ja, jag gick ner, vi stog och snacka huuuur länge som helst och båda försökte förklara både det ena och det andra, så allt är helt lugnt nu (:
Såhimla glad att se henne igen, vackra Jaana.

Lördag; Låg i sängen typ halva dan. Kände inte för att göra nåt, så jag kollade nästan klart på Tre Kronor säsong 1. Efter ett tag ringde Jaana och ville komma förbi. Så hon och Davida kom upp ett  tag, förberedde ett spel dom skulle köra på deras tjejkväll. Dom var så söta så jag fick en inbjudan och jag är glad att ja gtackade ja ! =D

Kvällen bestod av Vin, Sms-roulette och massa maaaassa tjejsnack ;D
Bästa kvällen på länge, jag behövdet verkligen.
Senare på kvällen blev det utgång med dans, massa trevligt folk och en heeel del skratt.
Tack så jättemycket mina vackra för en helgalen kväll ! <3
( tror bilder och några filmer kommer upp senare)

Idag då. Inga planer på nåt. Vädret är skit så det får bli att sitta inne.
Måste dock ta min powerwalk ikväll så det får man väl försöka tagga lite inför (:

Vi hörs!

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0