Feel just fine.

Goddagens!

Kom precis hem från mitt möte med söta Barbro på Ungdomshälsan.
Bara andra gången viv ses, men jag har känslan av att detta kommer bli bra (:
Känner ett förtroende för henne som jag inte kunnat göra till någon annan, typ.

Smög förbi Statoil på hemvägen och köpte med mig lite frukost. Banan och Mini meal, kanongott för en vrålhungrig mage.



Hade ingen Samhäll på morgonen eftersom jag är klar med allt så jag tog en sovmorgon.
Eller jag satte klockan på 8 för att jag tänkte komma upp skapligt, men snooza till kl 9:30, haha.
Men ska ändå snart dra upp till skolan för att spendera lite tid på Historian.

Har inga andra större planer för dagen, får ta den som den kommer.
En sak vet jag iallafall, jag känner mig superpigg och fräsch idag!
Finns nog inget som kan få mig på dåligt humör, inte ens regnet och åskan (:

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0