Ett litet kort inlägg...

... innan jag sticker iväg (:

Kom hem från skolan för en stund sen.
Innan vi gick hem så fick vi iordning våran fotoutställning (som finns i matsalen), blev ytterst jättefint!
Vi fick massa beröm av både lärare och mat-tanterna, haha =D
Så nu kan allt folk på skolan gå ner för att skåda vårat mästerverk !

Har bara bytt lite kläder nu eftersom jag senare sen ska med Mimmi ut till stallet och riiiida.
Kommer bli helt awesome. <3

Ska iväg på möte hos Barbro klockan 13. Idag är det tydligen dags för lite utvärdering, hmm känns lite sådär eftersom vi bara setts 3 gånger.
Efter det blire att snabbt dra bort till tandis för att fixa en grej med bandet längst bak på tanden.
Tur att jag bor så nära båda ställena, slipper ju ööööösa =D

Asså, det finns nog inget som skulle kunna förstöra min dag och jag kan inte ens med ord beskriva lyckan jag känner just nu !

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0