Efter regn...

... kommer solsken (:
Nästan hela dagen har varit grå och regning, men nu kikar solen fram. Får hoppas vädret håller i sig så jag kan ta min powerwalk vid kl 19 senare sen.

Men tills dess tänker jag sitta i soffan, smälta maten och kolla på The Hills på MTV.
Mat ja, jag gjorde nåt megagott nyss!
Jag föredrar att hålla på och blanda ihop och hitta på saker när jag lagar mat...det blir lite roligare då.
Så jag slängde ihop en lax/pasta-sallad (:

Du behöver:
2 bitar lax
1 tomat
1 gul lök
1/4 gurka
1 röd paprika i valfri färg
Isbergssallad
Pasta

Stek laxen, koka pastan och blanda ihop med grönisarna. Blir sjukligt gott =D



Bambambaaaaam, nu blire chill en stund.

Love J.

Kommentarer
Postat av: Thess

Mums vad gott :D om man tar bort laxeen haha (a) det e ju viiider! Duktig du är gumman :)

2010-05-19 @ 21:27:53
Postat av: johanna

Lax är inte så asgott, men nyttigt haha :D Jag ska nog bli liak hurtig som du är ;D

2010-05-19 @ 21:29:16
Postat av: Kakan

Säger som Bob sa i skolan;

"en röd paprika i valfri färg"

HAHAHAHAHAHAHA!!!

2010-05-20 @ 22:05:55
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0