Donken + Powerwalk = Dålig kombo?

Det känns lite som det, att det inte går ihop riktigt =P
Men det ska det bli ändring på. Uppe hos mamma och pappa så följde jag ju med på
långpromenaden med hundarna typ varje kväll, den på 4,5 km. Så kondisen har faktiskt blivit lite bättre, och varför lägga av när man mår bra av det? Har nu bestämt mig för att gå runt strömmen minst 4 gånger i veckan och minska på skräpmaten (:


Söta Sinus på en av kvällsrundorna (:

Så jaha. Vad händer ?
Efter skolan blev det stan med Bob och Kakan...Donken!
alla var sugna på det och har faktiskt inte ätit det på länge så, då får man.  
Sitter i soffan just nu, kollar på The City. Jäkla Kakan att lura på mig både det och The Hills =O
Mina planer för resten av dagen ser ut såhär;
- Powerwalk runt strömmen.
- Fixa ihop våran Stop-motion film, så mycket jag kan
- Skriva en uppgift klart i religionen.

Love J.


Kommentarer
Postat av: mamma

vad bra bilden blev.

2010-05-19 @ 17:38:31
Postat av: johanna

ja jättefin verkligen :D

2010-05-19 @ 17:56:01
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0