Done!

Äntligen klar med mitt tal om Slash till Svenskan, så på tisdag blir jag äntligen klar och godkänd i Svenska A kursen.
Filmen såg jag aldrig förut så ska göra det snart. Blir att varva filmen med tvättning.
Men nog om skola och plugg nu, känne inte som jag pratar om annat -.-

Ni kanske vill veta lite om min dag i det stora hela?
Efter skolan blev det att dra upp på stan med Kakan. Påväge ndit mötte jag min kusin, som är frisör och jag fick äntligen reda på vart det är hon jobbar. Så vi bestämde att hon kommer få fixa och trixa med mitt hår innan studenten. Det måste toppas lite och färgas om. Så det kommer bli helt awesome!
Väl uppe på stan så smög vi först förbi apoteket så jag äntligen kunde plocka ut mina p-piller, dock fick jag inte alla 4 kartonger utan bara 3. Får hämta den sista en annan dag.
Sedan blev det solning upp på Nordic Club. Det var jäkligt längesen så det var superskönt och vi fick tusan lite färg =D Blir ju att bygga upp brännan till studenten nu så man inte är lika vit som klännigen, haha.
Efter solning skulle jag få tag på en ny väska, men kom hem med en ny superfin bikini (:


Bikini från Gina Tricot. Överdel; 99:- Underdel; 79:-
Superfin och den satt kanon.

Annars har det väl inte hänt så mycket mer.
Efter stan när jag kom hem så gick jag, Patrik och Orest bort till mamma Annika för att hämta lite kläder hon köpt till Patrik i Turkiet. Jag fick också nåt, en DKNY-parfyyym, doftar jättegott !
Sen fick det blir Donken, alla 3 drog i sig en Big Tasty meny, haha.

Nu får det räcka för idag.
Ska kolla film och allt...ja ni vet.
Gonatt <3

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0