Dejta kudden.

Jag är helt sluuut i både kroppen och huvudet.

Solen tittade ju fram efter regnet förut så jag betsämde mig för att powerwalka rundan idag igen.
Patrik gjorde mig sällskap och han höll nääästan samma tempo ;D
Men det gick helt kanon !
Har bestämt mig för att gå tisdag,onsdag,torsdag och söndag. Får lite vila måndagar, fredagar och lördagar.

När vi kom hem igen så satt jag mig ner i soffan och gjorde klart en religionsuppgift och käkade yttligare lite sallad som blev över från förut.
Jag känner hur ögonen vill sluta sig hela tiden så det är väl lika bra att jag rullar in i duschen och sen tar en dejt med kudden inne i sängen.

Så ja, godnatt <3

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0