Brum brum.

2:e Maj idag då.

Vaknade upp till strålande sol och även med ett rätt så strålande humör (:
Hade en kul kväll igår tillsammans med folket, bland annat bästis, Eddie, Mimmi och lite folk.
Kakan plockade upp mig här vid 19:00, åkte mot donken för att käka, innan vi kom därifrån fick vi se ett slagsåmål mellan raggare och en annan snubbe, slutade med att snuten kom och allt lugnade ner sig till slut. Kunde åka från Donken bort till Hageby för att plocka upp Eddie, drog ner till Bauhaus för att kolla lite bilar på Bilträffen, gick runt och leta efter folk, träffade kusin med flickvän, åkte runt lite, hamnade på City Gross parkeringen..ja, det gamla vanliga som man gör på bilträffarna =P  Men jag hade iaf en dunderbra kväll trotts att det var lite kallt. Så tack folket (:


Ja, bara för att. I slutändan så kom det flaaaames ur hans avgasrör, inte coolt.

Idag är inget speciellt planerat. Kanske blir en promenad i solen med min Patrik annars vet jag inte.
Men nu står duschen på tur så vi hörs senare!

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0