Barbackaritt.

Sitter i köket just nu och kollar på när sinus hjälper mamma göra blåbärspaj =D
Eller hjälper, han väntar mest på att något ska tappas.

Vad har hänt denna gråmulna dag då?
Som jag nämde förut så skulle vi ju ta en ridtur och självklart blev det av.
Gick ut och borstade rent våra ytterst leriga bäbisar ute i hagen, sadlade och fixa.
Jag och Patrik tog Nordman, barbacka självklart. Älskar't verkligen, bara sitta där och gunga med i hans härliga takt.
Pappa tog Lövis och han visa inget i varken skritten eller i trav så hans ben är helt återställt. Blir så jäkla glad och se det, och han mår ju kanon med förövrigt. Våran gammelgubbe <3
Maiken var lika duktig hon med mamma, gick jättefint och är jättelätt på tygeln, direkt när dom faller in i traven så sänker hon huvet och går på tygel. Hon är bara riden 6 gånger sammanlagt, inte inriden helt alltså. Så henne kommer det bli nåt fint av när man väl sätter igång (:

Patrik var iallafall jätteduktig.
Han satt bakom mig, gunga med, försökte slappna av så mycke som möjligt och häll om mig. Massa mys!

Jag, Patrik och min fina bäbis <3

Har en liten film med, men tar lite tid och ladda upp med 3's trådlösa.
Mamma försökte nämligen filma lite men det var lite ostabilt, haha!

Nahepp, chilla lite innan blåbärspaj då!
Ska även ut och fixa lite med tottisarna så dom får mat och gos.

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0