Bakfull ?

Nej, inte det minsta faktiskt, lite trött mest bara (:

Det blev en kanonkväll igår tillsammans med Kakan, Patrik, Freddah, Dawwe och Crisse här hemma hos oss.
Blev en hel del öl för grabbarnas del och vin för mig och bästis. Hamnade senare på en sjukligt tråkig fest i Ektorp? Drog hem rätt direkt faktistk därifrån. Kakans bror körde oss, först Kakan till Martin i Lindö och sen mig & Älskling hem.

Bilder från kvällen kommer upp inom kort (:

Innan på dagen igår så blev det lite knas och bus på stan med Kakan, sen hem hit för att låna Crisses bil, drog ut till Svärtinge för att hämta lite grejer och sen hit igen.
Jag har aldrig sett nåt så roligt som när Kakan satt sig framför ratte npå Crisses bil, hahahah!
"Hur fan höjer man sätet?!?! Jag ser ju knappt över ratten :O"


Pojkarna hade handlat lite alkohol och ställt det i ett isbad.

Haha, Kakan i Crisses bil, ser ut som en plutt =D


Några puckon som åkte förbi utanför. Kakan är en aning upprörd, haha.

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0