8 maj 2010

Förlåt för kass uppdatering de senaste dagarna.
Dels så har jag inte varit hemma och sen har jag faktiskt inte haft orken.

Har spenderat min lördag tillsammans med bästa vän (:
När jag skulle upp till stan för att möta upp henne vid Hörsal så spöregna det och jag såg mer eller
mindre ut som en blöt katt. Kanske dags att införskaffa sig ett paraply?
På stan blev det lite shopping för Kakans del, ett par skor till studenten. Superfina!

Efter stan så tog vi spånken hem till henne, käka lite mat, busa och sedan åkte vi ut till hennes mor för att hämta en väska och sen tillbaka till stan. Har blivit mycket bilåkande idag iaf, haha.
Hemma hos henne igen så började hon packa inför studentkryssningen som vi drar iväg på imorn, och ett tag trodde jag att hon skulle ha med sig halva garderoben =D
Men när jag kom hem insåg jag att aah, vi är brudar och vi har beslutsångest när det gäller kläder och skor så min väska kommer bli lika full den.

Är supertrött.
Vill bara helst av allt sova men grabbarna ska ju kolla UFC inatt klockan 4-7 -.-
Men men, får väl försöka få så mycket sömn som möjligt så jag är taggad inför imorn.
Jag och flickorna kommer ha en helt awesome 24-timmars ihop =D

Kanske skriver en rad innan jag åker imorn, annars hörs vi efter kryssningen <3

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0