6 maj 2010


Lång sovmogon - Check !
Städning - Check !
Inhängning av rena kläder- Check!

Som ni ser har jag fått lite vettigt gjort nu under förmiddagen iallafall.
Superskön med en sovmorgon till kl 12 eftersom jag inte somna förrän runt 3-4 inatt.
Patrik åkte iväg till sin pappa ganska så direkt och jag satt på MTV för att sen sätta igång med att få det lite fint här hemma.
Det är dunderfint väder ute men tyvärr får jag inte ta del av det idag. Måste fortsätta med historian och lite annat.
3 dagar kvar till Studentkryssningen
7 dagar kvar tills jag får åka upp till Köping.
Umgås med familjen, pussa sönder Esmet, hoppas på att få ta en tur på Lövis, vara ute i hagen med mina bäbisar...jag älskar't och jag längtar ihjäl mig <3


Mamma och Herkules. Vi saknar dig hjärtat <3


Lika bra att skutta in i duschen så man har det gjort.

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0