5 maj 2010

Godmorgon!

Gjorde en sån där Oj-nu-förvånade-jag-mig-själv imorse med att gå upp direkt kl 7 när alarmet ringde.
Har hunnit locka och fixa håret för en gångs skull istället för att bara sno ihop det till en knut på huvudet, haha.
Känner mig rätt så klar så tänkte att ett morgoninlägg passar ju fint då (:

Sitter och väntar på bästis som ska ta bussen från Lindö 8:20.
Möter upp henne i Norrtull as usual för att sen trampa upp till skolan.
Det är en sån där lång dag idag igen då vi har 2 st 3 timmars lektioner vilket betyder att vi inte kommer
hem förrän runt 16:00 i eftermiddag -.-




Finns lite att styra med idag.
- Skola
- Gå till apoteket (som jag glömde igår)
- Umgås med broder.
- Plugga

Bror hann aldrig igår så han skulle komma förbi idag istället.
Antar att han redan kommer vara här innan jag kommer hem, han och Sputtrik skulle slå varann i Fifa, haha =D

Ha en superfin dag i solen <3

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0