4 Maj 2010

Börjar bli brist på rubriker.

Insåg imorse när jag och Kakan gick upp mot skolan att jag har börjat bli väldigt bra på att försova mig.
Varför nu när det inte är många dagar kvar i skolan? Får försöka ändra på det helt enkelt.

Sitter just nu i skolan. Hade en väldigt kort psykologilektion på typ 30 minuter, sen försvann rektorn som vanligt. Varför är inte alla lektioner såhär slappa? Dock blire lite segt när man bara får sitta till slut och inte har något att göra. Vi gick igenom provet lite och nu väntar jag på käk, bara 50 minuter kvar, haha =D

Bjuder på Dagens låt;


Lång dag i skolan idag. På eftermiddagen ska vi försöka komma igång med vår andra film.
Men men, ah jag mår kanon idag, vädret är kanon och i eftermiddag får jag träffa älskade brooor =D

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0