3 Maj 2010

Godagens !
Vi kan väl börja med hur min dag so far sett ut kanske ?

Vaknade runt 8 imorse, skulle till skolan men så blev det ändrade planer.
Istället så kom Patriks pappa och plockade upp oss för tidigare på morgonen hade Patrik fått samtal från Hudkliniken på Vrinnevi, så vi åkte dit. Han fick sin leverfläcl kollad, hon på vårdcentralen trodde att det kunde vara cancerbildning i den men så var inte fallet som tur var ! Det var tydligen inte ens en leverfläck, utan nåt annat konstigt.
Åkte hem igen och la mig direkt i sängen för att få klart novellerna jag lyssnar på. Kom sakta men säkert fram till att dom här satans novellerna är TVÅ timmar långa ?! Och så ska jag ju anteckna om varje så jag kan återberätta, och han som läser kommer ju gå till världshistorien som den mest tråkigaste människan.
Men första är nu klar iallfall, nu återstår bara 6 timmar till med att lyssna på skiten ?!

Har tagit mig en liten rökpaus nu och satt i mig lite jordnötsringar så jag borde orka en stund till.
Dock får älsking hålla koll på mig så jag inte somnar. Vet inte vad det är med mig idag, är supertrött och ögonen vill bara stängas hela tiden ):

Men men, vi får höras senare!

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0