28 maj 2010

Goodmorning !

Fredag, kanonfint väder och om några timmar åker och jag bror upp till mamma och pappa !
Denna dag skulle inte kunna bli bättre. Eller jo, om jag slapp smärtan i tänderna :(

Men men, gck upp klockan 9 för att hinna piggna till och packa lite.
Broder kommer hit sen (om han hittar sa han, haha) eller så ska vi ses kl 12 nere vid tågstation.
Sen ska man sitta på ett tåg 1timma och 40 minuter typ, och jag hoppas verkligen på att vi kommer från Hälleforsnäs utan problem, precis som förra gången, haha :P

Nanananaaaaa, får äntligen träffa min lilla fina tös idag <3


Nu måste jag sätta igång med att locka hår, klä på mig och aah, allt sånt.

Love J.
( som vanligt när jag åker iväg så kommer uppdateringen inte vara så bra.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0