25 maj 2010

Hello wooorld!

Idag fick jag sova ut. Ingen skola idag, jag och Kakan bestämde oss för att ta det imorgon då vi ska fixa våran fotoutställning och idag ska jag bara klippa klart filmen (:
Vaknade ju dock till pissväder ! Regn och svarta moln, bara väntar p åatt det ska dundra till och att blixtarna kommer på rad efter varann. Lite kallt äre nog också.

Planer för dagen:
- Göra mig klar. alltså locka håret, lite smink och så.
- Gå bort till tandläkaren för att se vad dom kan göra åt skiten. Ringen längst bak på tanden sitter löst.
- Knalla upp på stan för att lämna tillbaka en hårfärg som blev över från igår.


Jag är snygg när jag äter balls !

Nehepp, nu äre dags !
Och nu kom spöregnet.

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0