21 maj 2010 - summer

Jag kan inte beskriva känslan jag får i kroppen när jag vaknar upp till strålande solsken och värme, helt underbart !

Blev ingen skola idag.
Jag försov mig och sen orka jag inte dra dit när Kakan inte var där (:
Det ända vi skulle göra var att skälla ut praktikaaanten i religion i alla fall, och det kan jag ta nästa vecka.
Han är totalt dum i huvudet, faktiskt !

Och idag då ? Vad ska man göra?
Jag tänker då inte spendera min tid inomhus. Det får bli att dra till stan lite senare när bästis mår bätttre om hon vill, sen förbi tandis för att kolla hur dom ska göra nu när ringen bak på tanden låssnat och ja, sen blire väl att chilla runt i solen (:



Haha detta är en gammal konversation mellan mig och bästis för kanske... 2 år sen :D ?
Man kan inte göra annat än att älska oss. Det gör vi iallafall, haha.

Nae, men...Snygga till sig och njuta av det vackra vädret.
Laaaaater!

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0