18 maj 2010

Jahopp, då var man hemma i Norrköping igen då.

Mamma väckte oss runt 7 imorse. Då blev det att plocka ihop allt som skulle med hem, säga hejdå till alla djuren, framförallt Ralldan och käka lite frukost. Tusan så jag kommer sakna mitt lilla skrutt <3
Fick följa med henne till en kund för att slå på en tappsko vid 9 och se ndirekt ner till tåget i Kungsör.
Hatar känslan som kommer varje gång man åker därifrån. Saknad och massa annat konstigt.
För en gångs skull så passerade tåget Hälleforsnäs utan konstigheter och vi fick åka vidare mot Norrköping.

Kom väl hem runt halv 12 förut. Blev till att fixa sig lite snabbt för att sen.... dra upp mot skolan.
Japp, så duktig är jag!
Men när jag ändå har tiden så kunde jag lika gärna dra hit. Vi ska bara göra en stop-motion film lite snabbt.

Skriver lite senare.


Mammas älskling på en av favoritplatserna (:

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0