16 maj 2010

Godmorgon!
Jag var uppe före alla andra idag, redan kl 7:45.
Gick ut, tog morgonciggen, gav Esmet mat och kollade Fejjan. Pappa anslöt sig runt 8 då jag kissade hundarna och så (:
Nu har alla kommit upp. Mamma och pappa är ute på lången med hundarna och jag och Patrik ska plocka ihop lite frukost.

Dagens planer;
-Ta en ridtur.
Ska se om Lövis kan börja komma igång lite efter skadan.
Han visar inget och benet ser/känns mycket bättre så vi får hoppas att han kommer i form snart igen (:

Tänkte att eftersom jag missat lite blogginlägg så slänger jag upp bilder och berättar lite om vår dag igår.
Hade 30 grader varmt ute, solsken hela dagen med lite svalkande vind. Huuur skönt som helst, och vi insåg att det var de nförsta riktiga sommarvärmen (dock är den borta idag). Så vi började iallafall med att laga vägen med 11 ton grus. Haha, det brukar vara männen som sliter av sig barbröstade men igår vare jag och mamma istället. Fick lite färg på kroppen med =D
Var klara med vägen runt kl 16, och då valde vi att vi skulle köra på en mysig grillkväll. Tog bilen ner till Köping för att inhandla det som behövdes. Det blev iaf grillspett, potatissallad, sallad, grillade/marinerade ananasar, massa annat gott kött och Ragge såklaaart!


Gårdagens temp (;

Marinerad ananas + grillspett


Har massa mer bilder men hinner inte just nu (:
Men vi hade världens mysigaste lördagskväll! 
Vi får höras lite senare!

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0