14 Maj 2010 - Magmys.

Godmorgon Regn !

Usch, har regnat ända sen igår. Eller det blev ett uppehåll från eftermiddagen runt 5 kanske till nu inatt igen.
Hoppas på att det vänder snart.

Jahopp, Köping vare ja (:
Vaknade av att Wille & Sinus hoppade upp i sängen halv 9 förut för att väcka oss innan mamma drog iväg för att verka 2 hästar. Jag kom upp iallafal, värre är det med älskling som ligger kvar och snarkar, haha.
Håller på och fixa lite frukost nu så snart får jag springa upp och släpa han ur sängen.

Annars då?
Tåget hit igår gick bra, för en gångs skull!
Vi drog förbi Jula för att  köpa ny kaffebrygare och lite stuffs.
Väl hemma här blev det massa god mat, mys och skratt, och ja, fytusan vad jag har saknat.
Blev även en långpromenix med hundarna (:

Har ingen mobilkabel med mig, så hittar jag ingen här hemma blire inte ås mkt bilder tyvärr. Men det löser sig nog.
Hörs senare.

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0