13 maj 2010

Godmorgon!

Ingen skola idag (inte imorn heller) men ändå är jag uppe tiidigt.
Ska ju faktiskt ta tåget mot Köping idag kl 12:30 !!! Blir kvar där tills på söndag.
Äntligen får jag träffa mamma&pappa och självklart alla djuren. Och bäst av allt, få träffa lilla Esmet igen <3

Inatt kom årets första åskoväder. Det blixtra, spöregna och åska.
Jag älskar mullrandet och allt som hör till, myys =D Dock var jag livrädd när jag var mindre.

Jahopp, 13:e maj.
- Jag har namnsdag, Linnéa
- Maiken fyller år, GRATTIS bäbisen <3



Har faktiskt inte så mycket att skriva just nu. Ni får nöja er med en snabbuppdate.
Dom närmaste dagarna kanske det inte blir så mycket, men som sagt, kommer umgås med familjen en hel del (:

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0