12 maj 2010

Godmorgoooon alla!

Som sagt, hade ju sovmorgon idag och ska jag vara ärlig ligger
jag fortfarande i sängen (:
Hade planer på att dra till dagens sista lektion, men har fått så himla ont i halsen och vänster örat, igen -.-

Så pratade lite med bästis och vi bestämde att hon skulle komma hit istället så vi kan fixa det ssita med historian så det bara är att skicka in sen. Patrik har åkt till sin far och kommer vara där ett tag så då får vi lugn och ro och kan försöka bli klara (:


Me and hun' i 2:an <3

Tänkte försöka hitta överförningskabeln till mobilen så ska jag slänga upp lite bilder och sånt från kryssningen som jag lovade. Så kika inte lite senare. Jag träffade en kändes som jag posa glatt med, vem kan det har varit ? ;D

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0