11 maj 2010 - Förlåt !

Förlåt för riktigt kass uppdatering de senaste dagarna!
Men det är så mycket med skolan just nu och allt måste vara klart tills imorn och på fredag.
I och för sig så har jag bara 1 uppgift kvar i Historian (blev precis klar med mitt 1800tals-brev) och sen en liten uppgift i religionen.
Kommer sitta uppe hela natten om det är så för att historan ska bli klar, måste lämnas in i morgon.
" Världskrigens följder" - kul, not!

Jag lovade att lägga upp både filmer och bilder från Studentkryssningen.
Det får nog bli imorgon för ikväll kommer inte tiden till det att finnas.
Och sen så har jag inte fått alla bilder från kakans kamera än (:
Men det kommer.

Nu äre bara 2 dagar kvar iallafall tills jag och älskling åker upp till mamma och pappa i Köping!
jag längtar ihjäl mig verkligen. Finns inget bättre än att få vara där <3

Ja, en liten snabb uppdatering fick ni nu, men lovar att från och med imorn så kommer det bli bättring!

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0