Yeees !

Efter skolan fick jag och Bob äka med Kakan och hennes mamma ner hit, tackar ! (:
Så nu sitter jag här hemma med älskling, sen så är även Jimmy boii och Patriks bror här. Dom sitter och spelar eller nåt, låter gör dom iaf, haha !

Kollade nyss min mail och tydligen finns min studentmössa att hämta hos min lärare ! Jag är glaaaad =D

Kommer inte hända så speciellt mycket idag, jag hade ju tänkt köra en storstädning men icke..det går ju inte nu när det är så jävla mycket folk -.-  Så får väl ta lite  disk och ett varv med dammsugarn sålänge.
Ska även vänta på Kakan som kommer hit efter hon varit i stallet för att kolla på...FOTBOLLEN! =D
Arsenal-Barca. Jag är taggad till tusen och lite nervös, men det ska nog gå. Fabbe ska ju spela iallafall. Arsenal får verkligen göra sitt bästa...skulle egentligen behöva Bendtner's hattrick, haha.

Men jag återkommer nog lite senare (:
Puss&Kram

Dagens låt;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0