Video.

Youtube har struuulat massor , men nu har jag äntligen fått ordning på det.
Tänkte nu slänga upp roliga, kansiga videor som blivit till med mina vänner.
Det finns så mycket att välja på, men slänger upp favoriterna =D



Jag, Kakan och Bob var påväg hem från Kolmårdens Djurpark. Jag sa åt Kakan att ta en annan väg därifrån, skulle jag aaaldrig ha gjort. Kvinnan körde typ 70 i alla kurvor på den vägen... men kul hade vi =D



Morgonen efter en partykväll hos John för 2 år sen ca. Klockan var halv 7 på morgonen och alla bestämde sig för att avsluta krökandet och gå hem, dock slutade det inte så bra för Kleist och Patrik då sängen gick sönder =D



Ännu en partykväll hos John, samma år.  Lite halvskev allsång av mig och Kakan i onyktert tillstånd. Haha, jag älskar oss !



En dag i skolan då jag och Kakan befann oss i fotostudion. Mycket kul kan hända. Jag valde att vara Gunvald för en stund i Carola Fläkten !


Finns sjukt mycket mer, men det kommer en annan gång ;D
Nu ska jag kolla klart på fotbollen; Barcelona - Zaragoza.
Zlatan spelar från start, får se om han lyckas med mål ikväll. Messi har redan gjort ett iaf, i 5:e minuten.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0