Vart tog våren vägen ?

Godmorgon !
Att vakna upp till ett grått och mulet Norrköping är inte så rooligt. Vart tog solen och den lilla värmen vägen ?

Ursäkta för kass uppdatering går men som vanligt så kom huvudvärken och gjorde mig sällskap.
Orkade inte göra något, förutom det som vi var tvugna att göra..TVÄTTA ! Mitt i natten som vanligt. Men älskling var söt som lät mig sova, så han gick ner ensam för att hämta tvätten när den var klar, tack !
Så såg min onsdagskväll ut. Funderar på om jag ska kolla upp det där med huvudvärken, eftersom det kommer så ofta och tätt inpå nu. Har nästan aaaldrig haft huvudvärk tidigare, det är nu på senare tid som det kommit. Kanske är någonting med synen ? Eftersom vi sitter ca 6 timmar framför datorn i skolan och sen när man kommer hem så händer det ju att man lägger sig med laptopen på magen i brist på annat. Så ska nog boka en synundersökning för att se om jag är översynt eller liknande.

Ingen skola idag , eftersom det är torsdag. Och torsdagar betyder leeeedigt. Har bara projekt på morgonen, och det känns lite onödigt att sätta sig i skolan när man vet vad man ska göra och lika gärna kan få det gjort hemma (:

Dagens planer;
- Äta frukost.
- Dusch & Fix.
- Gå till banken
- Polisen.
- Ta hand om den rena tvätten.
- Matlagning
- Göra klart bilderna till projektarbetet.


Så ser min dag ut, inte allt för spännande, men ibland så måste man.
It's time for fruuukost !

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0