Varning för bildbomb.

Förut idag så tog jag en promenad runt strömmen... ENSAM! Patrik ville inte, Mimmi kunde inte. När jag kom hem från min promenad så har Kakan skrivit att hon ville vara mitt sällskap, fan att jag inte såg det tidigare =D
Tog väl iaf 40-50 minuter, suuuperskönt ute. Dock väldigt blött på sina ställen och mina skor är inte längre världens helaste -.- Mina Uggs har gått i graven, måste köpa nya.

Några måsar och ankor vid strömmen.

När jag väl kom hem sen så lagade jag lite mat för att sen sticka ut med bästa vän, Kakan.
Tog en promenad upp på Kungsgatan, kikade in på Cuebar, trampa vidare ner mot stan, prata om allt och inget, jag älskar't !
Nere på stan gick vi och kolla skor, massa skoooor, fula skor ( ful människa, typ tantfrilla), fina skor och söta klänningar. Satt även igång varenda jäkla låtande gosedjur på BR, haha ! Massa knas och bus, som alltid med min bästis <3

<3

Le utan att visa tänderna, dö hett !

HAHA, nya fot-outfiten på krogen;Grisstrumpor med klackisar, hothothot !

Studentskorna - CHECK !


Bästis med väääldigt långt huvud =D

Haha, dör lite. Den aslånga skoooN.

Efter lite knas på stan så hamna nere i resecentrum där Kakan hoppa på spånken och jag gick hem till mig (:
Så nu sitter jag framför TV:n, ska kolla fotboll med älskling, Inter-Chelsea.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0