Tvätta.

Japp, det är helt sant. Jag ska snart ner och sätta igång  3 maskiner tvätt.
Jag och älskling är suuuperdåliga på att sätta upp ny tid så det blir oftast nattvättning då vi inser att tvättunnan är överfull, haha !

Pratade nyss med mamma i telefon, hjälpte henne och pappa med att fixa msn till nya datorerna som dom fick hem idag (: Ytterst trevligt med ett långt kvällsamtal om allt och inget, jag gillar't !
Lövis såg lite bättre ut nu med berätta hon så det var skönt att höra. Bara hoppas på att han får tillräckligt med vila nu så han frisknar till. Men det blir nog bra, dom ska dela av hagen imorgon så våra hästar får gå ensamna igen.
Hoppas på att vi kan åka upp någon helg nu snart med och hälsa på igen.
På tisdag får vi föresten besök av mor här hemma <3

Neh, men om jag skulle ta och gå ner nu då och sätta igång.
Återkommer nog med ett gonatt lite senare (:

Slänger upp en dagens outfit med ! 


Så skönt nu när solen lyser om dargarna och man bara kan sätta på sig en varmare tröja under en lite tunnare jacka utan att behöva frysa (:
Hoppas på ordentlig vår nu, ingen mer snö tack !

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0