Torsdagsmys.

Jag och älskling unnade oss lite torsdagsmys såhär på eftermiddan/kvällen. 
När han väl bestämt vilken pizza han skulle ha så var jag snabb med att haka på och köpa en gyrosrulle.
Och inte nog med det, vi smög förbi Netto för att köpa lite annat gott också :


Ser kanske mycket ut för en Torsdag, men vi var duktiga som inte satt i oss allt faktiskt (:
Vi kollade även på Trubbel i paradiset, helt ok film.

Jag borde verkligen gå och lägga mig nu, har varit supertrött hela dagen.
Patrik garva åt mig förut när jag somnade SITTANDE i soffan... jag som har svårt för att somna på andra ställen än liggandes i sängen ?!  haha, måste sätt fult ut =D
Så nu ska jag väl försöka locka med mig Patrik in till sängen.

Jahopp, och där åkte nåt i glas ner i golvet !
Esmeralda har en viss kärlek till fönster och hon fattar inte själv att hon inte kan vara där o springa runt.
Men nu sitter hon och skäms inne på toan, kan hon gott ha. Så många gånger vi sagt till henne, kattjäkel !

Aja, godnatt nu.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0