Torsdag.

Tog mig en lång sovmorgon idag eftersom vi blev klara med tvätten runt kl 2 inatt.
Så jag kom väl ur sängen för inte alls länge sen, ungefär vid 12 skulle jag tro, riiiktigt skönt (:

Denna dag får bli en sån dag då man gör mindre roliga saker men som ändå måste göras.
- Lägga in all ren tvätt
- Diska
- Städa
- Plugga
- Sola om det finns tid

Sitter just nu i soffan och försöka hittta motivationen till att komma igång.
Esmeraldan gör mig sällskap med sitt spinnande och knorrande.
Patrik åkte ut till sin pappa förut så blir väl ensam hela dagen idag med . . . känns inte som vi hinner ses nånting.
Men han komemr väl hem till kvällen och då ska jag pussa ihjäl honom (:

Jag återkommer lite senare, måste försöka rikta in mig på allt jag borde göra.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0