Top 3; tv-serier.

Dom 3 absolut bästa tv-serierna så måste ses nångång under sin livstid (:

Scrubs.
Jag måste nog säga att jag är en riktigt Scrubs-nörd.
Vet oftast vilket säsong det är när man sätter på det på TV och har allt för många gånger sett alla säsonger mer än 2 gånger. Vem kan inte älska JD's konstiga dagdrömmar, Janitor's mystiska påhitt och Dr.Cox elakheter ?!
Varför finns det inte ett sånthär sjukhus i Norrköping ?!



How I met your mother.
Jag bara väntar på att få veta vem mamman är... eller det kanske jag redan vet (; ?
Barney, awesome !



Vänner.
Ibland önskar jag att jag levde ett liv som deras. Alltid vara omgiven av sina bästa vänner och bara göra konstiga och roliga saker =D


Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Emil Monikander

Så du har alltså samma humor som mig då? =)

2010-03-17 @ 18:32:19
URL: http://eemilforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0