Tjuv !

Jahopp, vad börjar man med då ?
Att man tog en sovmorgon till klockan 11:30, vad jag har lyckats göra under den 1½ timme som gått sen jag vakna eller att jag stötte på en tjuv i natt ?

Äh, vi kör bara.
Som sagt, vaknade runt 11:30, tog morgonciggen som alltid, gav missen mat och satt mig vid datorn.
Älsking kom och gjorde mig sällskap med lite morgonmys i soffan en halvtimme senare (:
Idag tog det inte hela dan för oss att komma in i duschen så det är avklarat, har plockat iordning lite här hemma och ska snart få i oss lite mat.

Eftersom vädret är lite mindre roligt idag, regn, så blir det nog att bara stanna inne. Patriks mamma och hennes kille kommer nog förbi sen senare, massa trevligt ! Har inte träffat dom på länge nu så ska bli kul.

Och så kan jag ju nämna det där med att jag stötte ihop med en liten tjuv inatt !
En godis-tjuv vid namn... Esmeralda !

( Dåligt ljus , men man ser lite iaf. )
Jag låg i sängen med mitt godis och kollade på Jurassic park lite grann, och helt plötsligt smyger sig missen fram och blir ytterst intresserad av mig godispåse !
Hon försökte sno åt sig allt ):   PUCKOKATT !

Nanana, nu ska jag äta och fundera vad jag kan börja skriva om här, istället för att bara berätta om mitt lite lätt tråkiga (ibland) liv. Jag gör ju inte så mycket, så måste komma med nya ideér (:

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0