The Last Night.

Ligger nu i sängen lite halvt panikslagen faktiskt.
Jag har spenderat nästan en vecka hos mamma och pappa och denna natt är den sista, sen måste jag åka hem.
Det känns jobbigt på så många sätt. Önska att jag kunde vara kvar.
Att få spendera sin tid med dom 2 finaste människorna i hela världen är helt guld värt !
Och alla djuren... jag kommer sakna ihjäl mig efter hästarna som lunkar runt i hagen, står och äter sitt hö eller bara springer runt och retas med varann. Att kunna gå ut när jag vill till dom och bara mysa. Hundarna som är som dom är och man kan inte göra annat än att älska dom, armén av katter som liknar bulldogs som bara är ute efter en sa ; MAT !
Usch, kommer verkligen sakna ihjäl mig efter allt det här. Lugnet, friheten, att bara kunna sitta och prata om allt och inget, alla skratt och framförallt att få träffa min fina familj igen <3

 
Älskar bilden, trotts att pappa ser lite sött trött ut ! (:

Imorgon ska jag ta tåget hem, tillbaka till verkligenheten.
Tåget går från E-tuna klockan 20:10 så kommer vara hemma i Norrköping runt 21:30.
Hoppas på att man möts av en varm mysig famn tillhörande Patrik.
Ska gosa ihjäl Esmeraldan med, om hon inte hatar mig allt för mycket bara för jag lämnade henne en vecka.

Usch, måste försöka sova men vill inte...eller kan inte rättare sagt.
Får bli att gå ut och ta en cigg, leta reda på cholkad och dra ett Scrubs-avsnitt.

Godnatt.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0