Sovmorgon.

Kände att jag var värd en sovmorgon idag pågrund av gårdagens händelse och just därför blev det ingen skola.
Lyckades sova till 11 ca iallafall. Har ju vant mig lite vid att gå upp runt 8 hemma hos mamma & pappa  (:
Vi låg kvar i sängen och myste och kollade på TV för att sen åta lite frukost.

Tove hörde av sig och ville ses, jag blev överlycklig så självklart skulle jag iväg för att träffa henne !
Eftersom vi inte ses så ofta så tar man varje tillfälle man får. Hon plockade upp mig här och sedan åkte vi till Maxi. Blev lite shopping och fika (: Ytters trevligt ! Hoppas på att det blir snart igen.
Fick med mig lite fint hem, kläder med lite vårkänsla i. Det behövs verkligen nu när vi är inne i Mars men snön fortfarande ligger kvar.


Hitta vääldigt snygga brills @ Gina !






I liiike.
lite färg för en gångs skull också ;D 
 
Neh, ska nog sätta igång med maten.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0