Snökaos.

Vakna upp till ett jäkla snöoväder.
Det bara blåser och snöar och vägarna driver igen.
Så jag och mamma bestämmde att idag åker vi ingenstans, det räckte med att åka ner till Köping till banken.
Men pappa kommer hem från Stockholm imorn för att åka på läkarnundersökning i Eskilstuna på kvällen, så då åker jag med dit och ser om tågen går som dom ska därifrån. Annars vet man inte hur länge jag kan bli kvar här.
Men ah, jag gör ett nytt försök imorgon.
Och jga som saknar min Patrik nåt så otroligt nu .

Nu ska vi snart käka lite frukost.
Massa mums !

Hundarna är helt knas idag, bara dödar varann (:
Haha, jyckarN ! Ville försöker sätta på Sinus och tvärtom.
Synd för dom att båda är pojkar.

Återkommer lite senare.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0