Snart är det godnatt.

Skulle jag tro iallfall, så jäkla trött !
Var ute med mammsen förut och fodrade hästarna. Nordman ville komma in på logen med det fick han inte, så då drog han till med hundögonen och hängläpp. Han är för söt (:
Fyllde även på nytt vatten. Så nu borde dom klara sig över natten.

Har även Skottat lite också, nu när blåsten avtagit, tagit hand om min tvätt och så gav jag alla 8 missarna mat ute i varmgaraget. Alla djur mätta och belåtna. Och jag älskar mitt och mammas teamwork. Allt går helt kanon här ute fast vi är insnöade. Får hoppas på att någon kommer hit och plogar vägen imorgon.

Just nu sitter vi bara och chillar, eller har gjort det den närmaste timmen.
SKa nog se till att komma in i duschen snart ( om varmvattnet vill bli framspolat d.v.s ) sen får det nog bli sängen rätt så snart efter det. Har känt mig trött och seg hela dagen. Hoppas på att jag inte börjar bli sjuk eller nåt.



Ett gäng hungriga och halvfeta katter (: Dock saknas 3 på bilden.


Satt och myste Lilla Liiisa (:



Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0